Wiosenna regeneracja


Idzie wiosna, a razem z nią dłuższy dzień, więcej słońca, coraz więcej zieleni i energii do życia. Po zimie często zostaje leń, nadprogramowe kilogramy, bolący od braku ruchu kręgosłup czy zmęczona skóra, dlatego najwyższy czas na regenerację i przywitanie wiosny z uśmiechem i energią. Przygotowałam dziesięć punktów, których mam zamiar się trzymać i dzielnie je realizować. Koniec z wymówkami, lenistwem i zimową apatią. Czas ruszać do działania!


1.  Zacznij chodzić codziennie na długie spacery i obserwuj jak zmienia się krajobraz i przyroda powoli pobudza do życia.



2. Na każdy spacer zabierz ze sobą aparat i zacznij fotografować. Nim się obejrzysz, takie widoki będą już wszędzie wokół.



3. Odkurz rower albo rolki i w cieplejszy, wolny dzień wybierz się na przejażdżkę w ciekawe miejsce. Albo zacznij biegać w parku lub lesie.

4. Zacznij ćwiczyć jogę albo zwyczajnie, codziennie porozciągaj się na macie.

5. Choć raz w tygodniu znajdź czas na domowe SPA: połóż maseczkę na twarz, nałóż maskę na włosy, zrób sobie kąpiel w siemieniu lnianym i owsianych płatkach, nawilż porządnie ręce i nogi.



6. Zacznij codziennie szczotkować ciało na sucho. Szczotkowanie pobudzi krążenie, ujędrni skórę i pomoże walczyć z cellulitem.



7. Jedz orzechyprodukty pełnoziarniste, soczewicę, ciecierzycę i kasze, a ogranicz mięso i nowalijki z supermarketu pełne chemii.



8. Wyhoduj kiełki- będą źródłem witamin i minerałów niezbędnych dla zdrowia.


9. Kup sobie kwiaty, np. żonkile albo tulipany, a najlepiej coś w doniczce. Postoi dłużej i nacieszy oko, nim wiosna nie zagości na dobre.



10. Potrzebujesz odświeżyć garderobę na wiosnę? Przede wszystkim generalnie wysprzątaj szafę i sprawdź ile masz fajnych rzeczy, a jeśli nadal uważasz, że czegoś potrzebujesz, to wybierz się do second handu i znajdź prawdziwe perełki, którym warto dać drugie życie. 


Jak podoba Wam się taki plan? Przyłączacie się do projektu? A może jest coś, co chcielibyście jeszcze dodać do tej listy? 

10 komentarzy:

  1. Na wiosnę faktycznie człowiek aż ma większy zapał do zmian w swoim życiu od tych malutkich do tych naprawdę znaczących :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się pod bieganiem, jogą i aparatem!
    Już teraz widać jak pierwsze kwiaty wychodzą i paki - super temat do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna przynosi ze sobą mnóstwo zapału, energii i radości. To cudny czas, kiedy przyroda budzi się do życia. Od razu i nam robi się tak radośnie i lekko :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Sama po sobie zauważyłam jak robię teraz więcej rzeczy i nadal mam siłę :)

      Usuń
  4. Super dziesięć porad na wiosnę. Wczoraj zaliczyłam rower kolejne wyzwania czekają na mnie. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak! Pozytywne zmiany na wiosnę :) Chętnie się dołączę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już od zeszłego tygodnia zaczęłam pewne rzeczy :) spacery są co raz dłuższe i chętniej na nie wychodzimy kwiaty mam w każdym wazonie i nawet w łazience :) do tego zrobiłam porządek w szafach a do tego wszystkiego wystarczyło kilka słonecznych dni :) uwielbiam ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczotkowanie ciała an sucho daje super efekty. Nie powiem, że robię to regularnie, ale kilka razy w tygodniu w zupełności mi wystarcza :)
    Kwiaty, rower, zieleń - na to czekałam z utęsknieniem!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Naturalnie i zdrowo , Blogger